تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 ژوئن 2024 - 6:53
کد خبر : 793

خبرنگاران نقش موثری در پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی دارند.

خبرنگاران نقش موثری در پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی دارند.

  مهدی کلامی مقدم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان در اولین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی گفت اگر خبرنگاران خوب به رسالتشان عمل کنند می‌توانند نقش مهم و موثری را در پیشگیری از تخلفات احتمالی انتخاباتی ایفا نمایند. کلامی مقدم افزود جايگاه ویژه ای را در انتخابات برای خبرنگاران و

 

مهدی کلامی مقدم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان در اولین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی گفت اگر خبرنگاران خوب به رسالتشان عمل کنند می‌توانند نقش مهم و موثری را در پیشگیری از تخلفات احتمالی انتخاباتی ایفا نمایند.

کلامی مقدم افزود جايگاه ویژه ای را در انتخابات برای خبرنگاران و اصحاب رسانه قائل هستیم و معتقدیم با کمک شما خبرنگاران بتوانیم هم انتخاباتی با شور و هیجانی را شاهد باشیم و هم مشارکت حداکثری را رقم بزنیم.

دادستان دامغان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت با توجه به اینکه دراین انتخابات کاندیداها در کشور یکی هستند با بسیاری از انتخاباتی که در سطح بخش، شهر،شهرستان و استان برگزار می‌شود متمایز است و هرگونه فرایندی چه مثبت و چه منفی بازتاب کشوری و حتی جهانی خواهد داشت و باید تلاش شود انتخاباتی سالم،عاری از هرگونه تخلف و تنش و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون در این انتخابات پرونده تخلفی نداشتیم تسریع کرد شعب ویژه ای را در دادسرا و دادگستری بیش بینی کردیم که در صورت بزه یا تخلف با سرعت و دقت توسط همکاران آموزش دیده در این حوزه و مسلط به قوانین انتخابات در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

کلامی مقدم گفت با توجه به تاکید ریاست قوه قضائیه و دادستان کل کشور فضای مجازی تحت رصد و نظارت دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، پلیس فتاح ، ظابطین و دستگاه قضایی می‌باشد و در صورت وقوع هر گونه تخلف و جرمی از سوی نامزدها، اعضای ستاد، هواداران و فضای مجازی رسیدگی لازم صورت خواهد پذیرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا با حفظ آرامش و وحدت نهایت همکاری را داشته باشند تا شاهد یک انتخابات پرشور و عاری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم شریف کشورمان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.