تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 جولای 2024 - 7:38
کد خبر : 859

دومین گزارش دوماهانه دکتر علیزاده نماینده مردم دامغان در جمع نمازگزاران جمعه دامغان

دومین گزارش دوماهانه دکتر علیزاده نماینده مردم دامغان در جمع نمازگزاران جمعه دامغان

قسمت اول/ بخش ملی : به لطف خدا و با همت شما مردم، بالاترین مشارکت و کمترین میزان آراء باطله در استان متعلق به دامغان بود و دامغان این پرچم را مثل همیشه بالاتر از همه در استان برافراشت. این پرچم پرچم لبیک به مقام معظم رهبری، پرچم ولایت، پرچم عشق به امیرالمومنین علیه السلام

قسمت اول/ بخش ملی :

به لطف خدا و با همت شما مردم، بالاترین مشارکت و کمترین میزان آراء باطله در استان متعلق به دامغان بود و دامغان این پرچم را مثل همیشه بالاتر از همه در استان برافراشت.
این پرچم پرچم لبیک به مقام معظم رهبری، پرچم ولایت، پرچم عشق به امیرالمومنین علیه السلام و غدیر و پرچم امام امت (ره) است.1⃣مجلس به عهدی که با عزیزان شرکتی، قراردادی، پیمانی و حجمی بسته بود وفا کرد

در طرح ساماندهی کارکنان دولت اعم از شرکتی، پیمانی، قراردادی و حجمی، مجلس تصویب کرد که واسطه‌ها حذف شوند و این عزیزان مستقیماً با دولت طرف قرارداد باشند.

مجمع تشخیص مصلحت ابتدا این طرح را رد کرد و به مجلس برگرداند، اما مجلس به عهدی که با این عزیزان بسته بود وفا کرد و‌ بر موضع خود اصرار ورزید، که امیدوارم مجمع تشخیص مصلحت نظر مجلس را تایید کند و این تبدیل به قانون شود.

2⃣قانون ساماندهی اجاره بهای مسکن، سومین گام مجلس جهت حل مشکل مسکن

قانون ساماندهی اجاره بهای مسکن، سومین گام مجلس جهت حل مشکل مسکن بود که پس از طرح جهش تولید مسکن و قانون مالیات بر خانه‌های خالی توسط مجلس به تصویب رسید.

مشکل بزرگ‌ در بحث اجاره خانه در کشور این بود که متاسفانه این موضوع حساب و کتاب درستی نداشت که بحمدالله توسط مجلس قانونمند و‌ ظابطه مند شد که کمک مهمی برای مستأجران عزیز است و برای اجاره دهنده نیز یک منبع درآمد ضابطه مند میشود.

3⃣افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان در سال اول قانون برنامه پنج ساله هفتم

قانون برنامه پنج ساله هفتم، از سوی مجلس به دولت ابلاغ شد که افزایش چهل درصدی حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق کارمندان دولت و امثال آن در این قانون است.
(مجلس تصویب کرد که بازنشستگان ۹۰ درصد حقوق شاغلین را دریافت کنند که ۴۰ درصد در سال ۱۴۰۳، سی درصد در سال ۱۴۰۴ و سی درصد نیز در سال ۱۴۰۵ افزایش خواهد یافت‌)

✍️ادامه دارد…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.