تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 جولای 2024 - 7:27
کد خبر : 896

مرکز خواهران دامغان به جدیدترین تجهیزات کارگاهی مجهز شد / ۸ کارگاه فعال

مرکز خواهران دامغان به جدیدترین تجهیزات کارگاهی مجهز شد / ۸ کارگاه فعال

رئیس فنی و حرفه ای خواهران دامغان مرکز خواهران دامغان به جدیدترین تجهیزات کارگاهی مجهز شد / ۸ کارگاه فعال رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان با اشاره به فعال بودن ۸ کارگاه در این مرکز آموزشی گفت : این مرکز آموزشی به جدیدترین تجهیزات کارگاهی ؛ آموزشی و مربیان توانمند و

رئیس فنی و حرفه ای خواهران دامغان

مرکز خواهران دامغان به جدیدترین تجهیزات کارگاهی مجهز شد / ۸ کارگاه فعال

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان با اشاره به فعال بودن ۸ کارگاه در این مرکز آموزشی گفت : این مرکز آموزشی به جدیدترین تجهیزات کارگاهی ؛ آموزشی و مربیان توانمند و با تجربه مجهز شده است.

 

« سمیرا خلیل نژادی » عصر سه شنبه دوم مرداد ۱۴۰۳ به مناسبت فرارسیدن هفته ملی مهارت به خبرنگار کانال خبری سایه روشن دامغان اظهار داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان دامغان ارائه دهنده آموزش های مهارتی روز همگام با استاندارد های جهانی در کشور است .

وی تصریح کرد: صنایع غذایی ؛ صنایع دستی ؛ هنرهای تجسمی ؛ هنرهای نمایشی ؛ فناوری اطلاعات ؛ کشاورزی ؛ صنایع پوشاک و بافت ۸ کارگاه فعال مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان است.

وی از کسب مهارت های فنی یک هزار و ۷۰ بانوی دامغانی طی سال گذشته در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دامغان خبر داد و گفت: این تعداد بانوی دامغانی طی سال گذشته در مجموع به میزان ۱۱۰ هزار و ۲۹۵ نفر ساعت موفق شدند آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای را کسب کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه اطلاع رسانی ؛ هدایت و فراگیر نمودن هرچه بیشتر آموزش های مهارتی در جامعه و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی در کشور از ابزار کلیدی و زیر ساختی تحقق سیاست ها و برنامه های تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح کشور به شمار می روند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.