تاریخ انتشار : جمعه 26 جولای 2024 - 13:51
کد خبر : 935

امام جمعه دامغان: همه باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند

امام جمعه دامغان: همه باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تیتریک: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان در آئین نماز جمعه شهر دامغان با اشاره به فرارسیدن پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله سید محمود طالقانی اولین امام جمعه تهران گفت: نمازجمعه پایگاه بصیرت‌آفرینی است. امام جمعه دامغان

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تیتریک: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان در آئین نماز جمعه شهر دامغان با اشاره به فرارسیدن پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله سید محمود طالقانی اولین امام جمعه تهران گفت: نمازجمعه پایگاه بصیرت‌آفرینی است.

امام جمعه دامغان با تأکید بر جوان‌سازی در نمازهای جمعه، اظهار کرد: امام جمعه شأنی جز خدمت‌گزاری به مردم ندارد چرا که نماز جمعه یک تشکیلات مردمی است و باید مردمی بماند.

وی افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر در ۹۰۰ نقطه کشور فریضه نماز عبادی سیاسی جمعه هر هفته برگزار می‌شود و نماز جمعه باشکوه شهر دامغان در سطح استان از حضوری معنادار برخوردار است.

رستمیان با بیان اینکه به‌زودی پایگاه خبری آدینه با هدف اطلاع‌رسانی به‌موقع و افزایش آگاهی آحاد مردم از اخبار و گزارش‌ها روحانی و معنوی سطح شهر ایجاد و راه‌اندازی خواهد شد، گفت: با ایجاد و راه‌اندازی پایگاه خبری آدینه در دامغان تمام فعالیت‌ها و رخدادهای خبری اعم از ستاد نماز جمعه؛ فعالیت‌های روحانیون و قرآنی به تصویر کشیده و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به اینکه همه باید یک‌صدا و واحد به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم، افزود: بیانات مقام معظم رهبری در هم‌صدا و همراه بودن با رئیس‌جمهور منتخب فصل‌الخطاب همه باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت و همراهی با رئیس‌جمهور به‌ دور از اختلاف و تفرقه باید همراه باشد و با این کار کمک به رئیس‌جمهور را بیش از گذشته فراهم کنیم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.