تاریخ انتشار : جمعه 30 آگوست 2024 - 14:51
کد خبر : 1026

اعتبارات سال جاری از شش منبع اعتباری معادل ٧٠میلیارد تومان رشد ۵۵درصدی داشت

اعتبارات سال جاری از شش منبع اعتباری معادل ٧٠میلیارد تومان رشد ۵۵درصدی داشت

    مهدی بندر ابادی فرماندار شهرستان دامغان : “فردا استاندار و هیئت همراه ب مناسبت هفته دولت ب دامغان سفرمیکنند.” مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان درگفتگو با خبرنگار پایگاه اجتماعی “تیتریک” با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خدمتگذاران مردم در مجموعه دولت حاصل تلاش خود را عرضه و تشریح کنند از

 

 

مهدی بندر ابادی فرماندار شهرستان دامغان :

“فردا استاندار و هیئت همراه ب مناسبت هفته دولت ب دامغان سفرمیکنند.”

مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان درگفتگو با خبرنگار پایگاه اجتماعی “تیتریک” با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خدمتگذاران مردم در مجموعه دولت حاصل تلاش خود را عرضه و تشریح کنند از سفر استاندار به دامغان خبر داد.
وی گفت :سه شنبه ۶شهریوربا سفر استاندار و جمعی از مدیران کل ستادی استان به دامغان آیین همزمان افتتاح پروژه های شهرستانی انجام می شود.
بندرآبادی در ادامه از تخصیص ١٢۶میلیارد تومان اعتبارات در سال گذشته به شهرستان و بهره مندی ۴۶ دستگاه اجرایی از آن خبرداد.
فرماندار دامغان همچنین تصریح کرد:
علاوه بر اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان، از اعتبارات ملی هم جهت ادامه و اجرای پروژه های عمرانی بهره مند شدیم.
به گفته بندر ابادی اعتبار سال جاری شهرستان دامغان ١٩۵میلیارد و هفتصد میلیون تومان است که ۴۵دستگاه اجرایی و ٢۵۵پروژه از این اعتبار استفاده خواهند کرد.
فرماندار دامغان خاطرنشان کرد: اعتبارات سال جاری از شش منبع اعتباری معادل ٧٠میلیارد تومان رشد ۵۵درصدی داشت.
وی گفت :این مبلغ قرار است در پروژه هایی از جمله پایگاه انتقال خون دامغان “پروژه معطل” که ٢ سال است ردیف گرفته و پیشرفت قابل توجه ای هم داشته است هزینه شود.
همچنین بندرآبادی در گزارشات خود از تخصیص ١٧میلیارد تومان اعتبار جهت تامین آب شرب مجتمع سرکویر دامغان منطقه کوه زر خبر داد.
فرماندار دامغان در سخنان پایانی خود به تخصیص اعتبار جهت پروژه های تامین آب شرب مجتمع روستایی شرق دامغان، پروژه هواشناسی دیباج، پایگاه امدادی سرکویر وطرح هادی بنیادمسکن و…. خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.