تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 سپتامبر 2024 - 19:56
کد خبر : 1048

ارزش های جبهه مقاومت باید در همه جوامع تعمیق و گسترش یابد.”

ارزش های جبهه مقاومت باید در همه جوامع تعمیق و گسترش یابد.”

  سردار سرتیپ رادان فرمانده انتظامی کشور : “ارزش های جبهه مقاومت باید در همه جوامع تعمیق و گسترش یابد.” سردار سرتیپ رادان فرمانده انتظانی کشور در نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این برنامه گفت: برگزاری این مراسم در ایام شهادت پیامبر اسلام (صلوات علیه)، امام حسن مجتبی

 

سردار سرتیپ رادان فرمانده انتظامی کشور :

“ارزش های جبهه مقاومت باید در همه جوامع تعمیق و گسترش یابد.”

سردار سرتیپ رادان فرمانده انتظانی کشور در نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این برنامه گفت:
برگزاری این مراسم در ایام شهادت پیامبر اسلام (صلوات علیه)، امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام گویای این است که امر مجاهدت در غربت، نسل به نسل برای ما به یادگار گذاشته شده است.
وی با بیان زیبایی برگزاری این اجلاسیه در زادگاه شهید امیر عبداللهیان خاطر نشان کرد:
شهید امیرعبداللهیان، مجاهدی بود که تمام ویژگی های یک مرد میدان و دیپلماسی موفق را به خود اختصاص داد.
فرمانده انتظامی کشور در ادامه افزود: از دیر باز بحث حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آرمان مردم ایران و جهان در نهضت امام خمینی رضوان الله علیه است و نهضت مجاهدت در مردم ایران از آن زمان جاری و ساری است.
رادان در بخشی از سخنان خود با تاکید حمایت همیشگی از جبهه ی مقاومت تصریح کرد:
یک روزی تمام تلاش اسرائیل بر این بود که فلسطین را در اذهان عموم مردم جهان بمیراند، اما امروزه فلسطین در اذهان عمومی مردمزنده است و این نوعی از حمایت هایی است که باید انجام شود.
به گفته ی فرمانده انتظامی کشور ارزش جبهه مقاومت باید در تمام جوامع تعمیق و گسترش یابد.و باید آثار و برکات جهاد و جبهه مقاومت تبیین شود.
رادان از آثار و برکات جبهه مقاومت اشاره به انتظار یک ساله اسرائیل پشت دروازه های فلسطین برای آزادی اسرای خود با حمایت آمریکا کرد.
فرمانده انتظامی کشور در قسمتی از سخنان خوداظهار داشت: عرصه دیپلماسی و میدان، مکمل هم هستند، میدان بدون شناخت از هنر جهادی و دیپلماسی بدون شناخت از مباحث اعتقادی میدان، راه به جایی نخواهند برد.
وی تصریح کرد: شهید امیرعبداللهیان با تاسی از رهبر انقلاب و رئیس جمهور شهید، وارد عرصه دیپلماسی می شود که به میدان، فرمانده میدان و فرمانده فرمانده میدان اعتقاد داشته و عرصه دیپلماسی را به عرصه ای برای تکمیل کردن میدان تبدیل می کند و نتیجه آن وعده صادق می شود.
رادان فرمانده انتظامی کشور در سخنان پایانی خود گفت:
شهید امیرعبداللهیان اخلاق و ایمان را به دیپلماسی پیوند زد، سیاست دان سیاست ورزی بود که سیاست اعتقادی و اخلاقی را عمل کرد و تبدیل به وزیر میدان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.