تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 سپتامبر 2024 - 19:51
کد خبر : 1045

شهید امیر عبداللهیان انسانی وارسته و مرد اخلاق بودند

شهید امیر عبداللهیان انسانی وارسته و مرد اخلاق بودند

  ایت الله رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام و عضو مجلس خبرگان گفت ظلم به هیچ عنوان در اسلام وجود ندارد. وی خاطرنشان کرد: کرامت راه ورود انسان به نظام توحیدی است، در قیام فردی، ما باید در مسیر توحید حرکت کنیم در حوزه اجتماعی نیز دعوت به عدالت مهم است

 

ایت الله رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام و عضو مجلس خبرگان گفت ظلم به هیچ عنوان در اسلام وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: کرامت راه ورود انسان به نظام توحیدی است، در قیام فردی، ما باید در مسیر توحید حرکت کنیم در حوزه اجتماعی نیز دعوت به عدالت مهم است و برای تحقق عدالت باید هزینه کرد.
ایت الله رمضانی با اشاره به اخلاق مداری شهید حسین امیرعبداللهیان بیان کرد: شهید امیر عبداللهیان انسانی وارسته و مرد اخلاق بودندو دیپلماسی میدان را به معنای واقعی کلمه معنا کردند.
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام خاطرنشان کرد:شهید امیرعبداللهیان با تجمیع کرامت و عدالت، اخلاق مدار و متعهد هم بود و در امور کاری خود بسیار متخصص.
ایت الله رمضانی در بخشی از سخنان خود با اشاره به این مطلب که با عنوان اسلام رحمانی به دنبال صلح مطلق هستند تاکید کرد : صلح باید بر محور عدل باشد و در آیات قرآن هیچ جا به صلح مطلق اشاره نشده است.
وی افزود : مقاومت،رحمت الهی را در جامعه بشری منتشر می کند و در عرصه کرامت باید از جهاد اکبر و در عرصه عدالت باید از جهاد اصغر استفاده کردو این نوع اخلاق و ادب، عین مقاومت است.
به گفته دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام: عقلانیت، معنویت و عدالت امروزه به صورت یک گفتمان در دنیای بشری پذیرفته شده است و اگر ما اسلام را با این سه اصل معرفی کنیم، فاتح گفتمان عرصه انقلاب خواهیم بود.
ایت الله رمضانی همچنین تصریح کرد : ما معتقدیم انبیاء در راس مقاومت حضور دارند، انسان باید به جایی برسد که خود را برای سعادت و خوشبختی جامعه و بشریت، وقف خداوند کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.