تاریخ انتشار : جمعه 13 سپتامبر 2024 - 12:40
کد خبر : 1054

 پایه اصلی انتظار احساس حضور همیشگی در برابر امام « علیه السلام »

 پایه اصلی انتظار احساس حضور همیشگی در برابر امام « علیه السلام »

امام جمعه شهر دیباج پایه اصلی انتظار احساس حضور همیشگی در برابر امام « ع » امام جمعه دیباج با اشاره به وظایف منتظران گفت: پایه اصلی انتظار ؛ احساس حضور همیشگی در برابر امام « ع » است. به گزارش کانال خبری سایه روشن دامغان « حجت الاسلام و المسلمین حسین قریب بلوک »

امام جمعه شهر دیباج

پایه اصلی انتظار احساس حضور همیشگی در برابر امام « ع »

امام جمعه دیباج با اشاره به وظایف منتظران گفت: پایه اصلی انتظار ؛ احساس حضور همیشگی در برابر امام « ع » است.

به گزارش کانال خبری سایه روشن دامغان « حجت الاسلام و المسلمین حسین قریب بلوک » در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه شهر دیباج و در جمع نمازگزاران جمعه به میزبانی مصلی این شهر اظهار داشت: تاثیر احساس حضور نیز اینست که انسان در واجبات کوتاهی نمی کند ، از محرمات فاصله می گیرد تا باعث تاذی امام نگردد ، در خدمت به همنوعان سبقت می گیرد ، انسان را اهل صبر و استقامت مقاومت قرار می دهد و به انسان امید می دهد.

اختلاف افکنی در روابط ایران و روسیه

خطیب نماز جمعه شهر دیباج با اشاره به اختلاف افکنی در روابط ایران و روسیه گفت: ایران و روسیه می گذرد و همکاری مشترک در تامین امنیت منطقه و مقابله با داعش ، تبادلات فرهنگی و علمی در حوزه تبادل دانش ، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی و ترانزیت انرژی و کالا ، همکاری در جهت کاهش نفوذ غرب در منطقه ، پیمانهای اقتصادی و سیاسی و بین المللی و حمایت‌های قاطع روسیه از انرژی هسته ای ایران از نقاط مهم مشترک بین دو کشور است.

آغاز فشارهای سیاسی جدید علیه جمهوری اسلامی

قریب بلوک به آغاز فشارهای سیاسی جدید علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت :
در هفته های گذشته مدیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار نظارت بیشتر بازرسان بر مراکز هسته‌ای جمهوری اسلامی گردید و در مصاحبه تلویزیونی با العربیه نیز خواستار شفافیت بیشتر از سوی ایران شد.

وی اضافه کرد: پر واضح است این فشارها بخاطر تغییر در دولت و مخصوصا انتخاب آقای عراقچی در مسند وزارت خارجه است تا بتوانند همزمان با پایان یافتن دور زمانی توافقات برجامی ، مجددا ایران را در مسیر توافقات یکطرفه و بدون سرانجام سوق دهند.

امام جمعه دیباج گفت : از تیم دیپلماسی دولت چهاردهم خواستاریم راه اشتباه گذشته را تکرار نکنند و فریب وعده‌های دروغین غربیها را نخورند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.