تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 سپتامبر 2024 - 16:17
کد خبر : 1064

 مدارس سمای دامغان مهیای استقبال از دانش‌آموزان

 مدارس سمای دامغان مهیای استقبال از دانش‌آموزان

  مدارس سمای دامغان مهیای استقبال از دانش‌آموزان مدیرکل مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی دامغان از اجرای مطلوب پروژه مهر در مدارس سما خبر داد و برنامه‌های دانشگاه را برای استقبال از دانش‌آموزان تشریح کرد. به گزارش خبرنگار تیتر یک به نقل از خبرگزاری آنا؛ «ابوالفضل سهیلی مدیرکل سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان »

 

مدارس سمای دامغان مهیای استقبال از دانش‌آموزان

مدیرکل مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی دامغان از اجرای مطلوب پروژه مهر در مدارس سما خبر داد و برنامه‌های دانشگاه را برای استقبال از دانش‌آموزان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار تیتر یک به نقل از خبرگزاری آنا؛ «ابوالفضل سهیلی مدیرکل سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان » در جلسه شورای مدیران مدارس دامغان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم هرچه بهتر پروژه مهر اجرایی شود و مهم‌ترین هدف از اجرای پروژه مهر مهیاکردن بستر مناسب برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است.

وی اضافه کرد: تعامل خوبی با آموزش و پرورش شهرستان داشته‌ایم و دنبال این هستیم که این رویه تداوم داشته باشد تا با کمک دانشگاه آزاد اسلامی دامغان و آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان خدمات بهینه‌تری انجام دهیم.

مدیرکل سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با بیان اینکه اجرای مطلوب پروژه مهر در مدارس سمای دامغان مهم‌ترین هدف در آستانه بازگشایی مدارس است ، اضافه کرد: باید از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای اجرای هرچه بهتر پروژه مهر استفاده کنیم تا در این زمینه شاهد عملکرد مثبت و قابل قبولی باشیم.

سهیلی با اشاره به مهم‌ترین اقداماتی که در اجرای پروژه مهر صورت گرفت ، ادامه داد: از مهم‌ترین این اقدامات مجهز کردن تمامی کلاس‌های درس به سیستم‌های رایانه‌ای و ویدئو پروژکتور ، تجهیز آزمایشگاه‌ها ، تجهیز نمازخانه ، راه‌اندازی سایت رایانه در مدرسه دخترانه ، بهسازی و تعمیر اساسی سرویس‌های بهداشتی ، رنگ‌آمیزی کلاس‌ها ، ایجاد بستر شاداب و مفرح در کلاس‌ها و حیاط مدرسه ، خریداری نیمکت‌های استاندارد مخصوص دانش‌آموزان پایه اول ، مفروش کردن کلاس‌های درس و … بوده که با هزینه‌ای نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

وی تأکید کرد: در کنار توجه به حفظ کرامت معلمان و آموزگاران ، در تأمین نیاز‌های سخت‌افزاری مدارس با استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.