تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 سپتامبر 2024 - 7:12
کد خبر : 1082

به همت کانون خواهران شهداء دامغان برگزار شد؛

به همت کانون خواهران شهداء دامغان برگزار شد؛

به همت کانون خواهران شهداء دامغان برگزار شد؛ محفل تلاوت و انس با قرآن کریم به یاد شهدا، با حضور خانواده معظم شهدا و مردم متدین شهر دامغان در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت قرآن توسط همسر جانباز هشت سال دفاع مقدس، آیت الله فؤادیان به بیان احکام، روایاتی از دفاع مقدس و

به همت کانون خواهران شهداء دامغان برگزار شد؛

محفل تلاوت و انس با قرآن کریم به یاد شهدا، با حضور خانواده معظم شهدا و مردم متدین شهر دامغان

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت قرآن توسط همسر جانباز هشت سال دفاع مقدس، آیت الله فؤادیان به بیان احکام، روایاتی از دفاع مقدس و با ذکر روایتی از ائمه اطهار به نکات اخلاقی و اعتقادی پرداخت.

خواهر شهید محمدحسن واحدی به قرائت مقاله با موضوع دفاع مقدس، رشادت های شهدای بزرگوار، بیان تهدیدهای امروز دشمنان و اهمیت نقش ما در پاسداشت و حفظ ارزش‌های نظام با توجه به جنگ نرم و تهدیدات فضای مجازی پرداخت.

در ادامه آقای حسین بابایی سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ضمن بیان خاطرات از نقش نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس سخن گفت.

در این برنامه از خواهر شهید علیزاده، راوی توانمند دفاع مقدس، روایت پیشرفت به عنوان نویسنده دفاع مقدس که بیشترین تعداد کتاب در این زمینه را دارند تقدیر به عمل آمد و به قید قرعه به شرکت کنندگان در این محفل قرآنی هدایای فرهنگی اهدا گردید.

گفتنی است، در این محفل قرآنی ۹۰ جز معادل سه دور ختم قرآن (هر جز به نیت یک شهید معظم شهرستان دامغان) و همچنین ختم ۲۰۰۰۰ صلوات به نیت شهدای گمنام انجام شد.

این محفل به همت کانون خواهران شهدای دامغان و با همکاری فرمانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیات امنای حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.