تاریخ انتشار : شنبه 28 سپتامبر 2024 - 9:29
کد خبر : 1085

رزمندگان همیشه با آرامش و ایمان وصف‌نشدنی به جهاد خود ادامه می‌دادند.

رزمندگان همیشه با آرامش و ایمان وصف‌نشدنی به جهاد خود ادامه می‌دادند.

حبیب خورزانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تیتریک» با اشاره به حضور در عملیات‌های متعدد در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های محمد رسول‌الله، فتح‌المبین، ثامن‌الائمه، بیت‌المقدس، رمضان، خیبر، والفجر مقدماتی و…. شرکت داشته‌ام. رزمنده دوران دفاع مقدس همچنین افزود: در این دوران فرماندهی گردان‌های فتح، فجر،

حبیب خورزانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تیتریک» با اشاره به حضور در عملیات‌های متعدد در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های محمد رسول‌الله، فتح‌المبین، ثامن‌الائمه، بیت‌المقدس، رمضان، خیبر، والفجر مقدماتی و…. شرکت داشته‌ام.

رزمنده دوران دفاع مقدس همچنین افزود: در این دوران فرماندهی گردان‌های فتح، فجر، امام حسین علیه‌السلام و گردان قمر بنی‌هاشم را نیز بر عهده داشته‌ام.

به گفته وی، با یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس حسرت جا ماندن از قافله شهدا بر دلم می‌ماند و به شدت دلتنگ یاران شهیدم می‌شوم.

خورزانی ضمن خاطره‌ای از عملیات رمضان بیان کرد: در عملیات رمضان مشغول سنگرسازی بودیم شهید اسدالله مؤمنی بسیار فرز و چابک بود و به سرعت کیسه گونی‌ها رو پر از خاک می‌کرد و می‌آورد و سنگری که در حال ساختن آن بودیم بیشتر دیواره آن بالا آمده بود و شهید مؤمنی هم با شور و نشاط زیادی کار می‌کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شهید مؤمنی کیسه پر از خاکی زیر بغلش بود که در همین لحظه گلوله خمپاره از راه رسید و با کیسه شیرجه رفت به دیوار سنگر خورد و همه خراب شد.

خورزانی در خصوص ایمان و توکل رزمندگان در آن روزهای سخت و شیرین گفت: رزمندگان همیشه با آرامش و ایمان وصف‌نشدنی به جهاد خود ادامه می‌دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.