به گزارش خبرگزاری فارس:
۷ اسکله بوشهر آماده پهلوگیری

عملیات اجرایی هفت اسکله استان بوشهر در قالب ۴ فاز به طور کامل به پایان رسیده است. به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عملیات لایروبی پای اسکلههای بندر بوشهر و مجتمع بندری نگین با هدف ارتقای ایمنی تردد شناورها و بهبود زیرساختهای لجستیکی، تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۵۷ درصدی رسیده و بر اساس برنامهریزی جدید،
عملیات اجرایی هفت اسکله استان بوشهر در قالب ۴ فاز به طور کامل به پایان رسیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عملیات لایروبی پای اسکلههای بندر بوشهر و مجتمع بندری نگین با هدف ارتقای ایمنی تردد شناورها و بهبود زیرساختهای لجستیکی، تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۵۷ درصدی رسیده و بر اساس برنامهریزی جدید، تا اواسط شهریورماه سال جاری تکمیل خواهد شد.به گفته سیاوش ارجمندزاده، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، از حجم کل ۷۶۵ هزار مترمکعبی پیشبینی شده برای این پروژه، تاکنون ۴۴۰ هزار مترمکعب عملیات لایروبی انجام شده است. در همین راستا، عملیات اجرایی ۷ اسکله نیز در قالب ۴ فاز به طور کامل به پایان رسیده است.این پروژه که از ابتدای اردیبهشتماه سال جاری با جدیت از سر گرفته شده، به دلیل برخی شرایط بیرونی با وقفهای دو ماهه در عملیات اجرایی مواجه شده بود که منجر به تمدید زمان نهایی آن تا شهریورماه شد تا فرآیند کار بر اساس استانداردهای لازم پیش برود.در کنار این اقدامات، توسعه زیرساختی بنادر استان همچنان ادامه دارد؛ به طوری که پروژه راهبردی لایروبی و ارتقای کانال دسترسی بندر بوشهر نیز در دستور کار قرار گرفته است. مطالعات این طرح نهایی شده و بلافاصله پس از صدور مجوزهای قانونی، فرآیند انتخاب پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی کلید خواهد خورد؛ اقدامی که انتظار میرود تحولی مهم در پذیرش شناورها با ظرفیت بالاتر در بندر بوشهر ایجاد کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰