تاریخ انتشار : شنبه 14 سپتامبر 2024 - 8:21
کد خبر : 1059

 مهر امسال ۱۵ هزار دانش آموز راهی مدارس دامغان می شوند/ ۳۰۰۰ ساعت کمبود معلم در مدارس دامغان

 مهر امسال ۱۵ هزار دانش آموز راهی مدارس دامغان می شوند/ ۳۰۰۰ ساعت کمبود معلم در مدارس دامغان

  معاون آموزشی آموزش و پرورش دامغان  مهر امسال ۱۵ هزار دانش آموز راهی مدارس دامغان می شوند/ ۳۰۰۰ ساعت کمبود معلم در مدارس دامغان  معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش دامغان در حالی از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ را نوید می دهد که از کمبود ۳ هزار ساعتی معلم در مدارس این شهرستان خبر

 

معاون آموزشی آموزش و پرورش دامغان

 مهر امسال ۱۵ هزار دانش آموز راهی مدارس دامغان می شوند/ ۳۰۰۰ ساعت کمبود معلم در مدارس دامغان

 معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش دامغان در حالی از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ را نوید می دهد که از کمبود ۳ هزار ساعتی معلم در مدارس این شهرستان خبر داد.

« عباس علی آبادی » صبح شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کانال خبری سایه روشن دامغان اظهار داشت: سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ شهرستان دامغان از صبح روز ۲۷ شهریور با به صدر آمدن زنگ شکوفه ها ورود نوآموزان اول ابتدایی رسماً و همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.

وی اضافه کرد: امسال تعداد ۷هزار و ۸۰۰ نوآموز پایه اولی وارد کلاس های درس و به فعالیت های آموزشی خواهند پرداخت.

عضو ستاد پروژه مهر مدیریت آموزش و پرورش دامغان تصریح کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ شهرستان دامغان حدود ۱۵ هزار نفر دانش آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی ؛ متوسطه اول و دوم ؛ کارو دانش و فنی وارد ۱۱۰ آموزشگاه تحصیلی زیر مجموعه مدیریت آموزش و پرورش در شهرهای دامغان ؛ دیباج ؛ کلاته رودبار و روستاهای تحت پوشش می شوند.

وی خاطر نشان کرد: یک و هزار و ۱۰۴ نفر کادر اجرایی اعم از مدیر ؛ معاون آموزشی و پرورشی ؛ مشاور ؛ آموزگار ؛ معلم و دبیر سازماندهی شدند و فعالیت خود را برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ از ۲۷ شهریور رسماً آغاز می کنند.

معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش دامغان در ادامه به کمبود معلم در سال تحصیلی جدید اشاره داشت و افزود: امسال همانند سال تحصیلی قبل کمبود معلم در سطح مدارس شهرستان دامغان وجود دارد که امسال در مجموع ۳ هزار ساعت کمبود معلم داریم که برای رفع این مشکل از نقل و انتقال معلم از شهرهای دیگر به دامغان و حق التدریسی تأمین خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع مدیریت آموزش و پرورش دامغان نیز به کانال خبری سایه روشن دامغان از توزیع ۱۵۰ هزار جلد کتاب در مقاطع مختلف تحصیلی از ۱۷ شهریور در بین دانش آموزان به صورت متمرکز خبر داد و افزود: امسال و برای نخستین بار ۱۵۰ هزار جلد کتاب درسی دانش آموزان دامغانی به صورت متمرکز در بین ۱۵ هزار دانش آموز توزیع که این روند تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و هیچ دانش آموزی بدون کتاب درسی نخواهد بود.

حسن سلمان نژاد اضافه کرد: برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ مدارس دامغان از اردیبهشت امسال با تشکیل ۵ کارگروه ستاد پروژه مهر فعالیت خود را آغاز و به صورت دائم روند کار دنبال که سال تحصیلی خوبی برای دانش آموزان رقم خورده شود و اولیا و دانش آموزان بدون هیچ نگرانی در این راستا نداشته باشند.

وی از ادغام تنها یک آموزشگاه تحصیلی به جهت کمبود دانش آموز خبر داد و اظهار داشت: این ادغام در یک آموزشگاه مقطع ابتدایی بوده و مابقی مدارس همانند سال تحصیلی گذشته فعالیت آموزشی دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع مدیریت آموزش و پرورش دامغان در خاتمه گفت: کار تعمیر و بهسازی مدارس دامغان برای سال تحصیلی جدید فعالیت های خوبی صورت گرفت که این کارها شامل رنگ آمیزی ؛ نوسازی و‌ تعمیر میز و نیمکت مدارس بود که برای برخی وسائل و تجهیزات نو تهیه و به مدارس تحویل داده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.