تاریخ انتشار : دوشنبه 23 سپتامبر 2024 - 5:28
کد خبر : 1069

 ۴۶۳ کلاس درس برای دانش آموزان دامغانی / جذب حدود ۵۰ معلم جدید در دامغان

 ۴۶۳ کلاس درس برای دانش آموزان دامغانی / جذب حدود ۵۰ معلم جدید در دامغان

مدیر آموزش و پرورش دامغان ۴۶۳ کلاس درس برای دانش آموزان دامغانی / جذب حدود ۵۰ معلم جدید در دامغان مدیر آموزش و پرورش دامغان در آغاز سال تحصیلی جدید دانش آموزان دامغانی گفت: برای ورود دانش آموزان دامغانی در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ تعداد ۴۶۳ کلاس درس در ۱۰۸ مدرسه پیش بینی و ایجاد شد.

مدیر آموزش و پرورش دامغان

۴۶۳ کلاس درس برای دانش آموزان دامغانی / جذب حدود ۵۰ معلم جدید در دامغان

مدیر آموزش و پرورش دامغان در آغاز سال تحصیلی جدید دانش آموزان دامغانی گفت: برای ورود دانش آموزان دامغانی در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ تعداد ۴۶۳ کلاس درس در ۱۰۸ مدرسه پیش بینی و ایجاد شد.

« سید میثم حیدرهایی » روز یکشنبه اول مهر ۱۴۰۳ در دبیرستان هیئت امنایی دخترانه گوهرشاد دامغان اظهار داشت: حدود ۵۰ معلم جدید اعم نیروهای جدید الورود ؛ دانشگاه فرهنگیان ؛ آزمون استخدامی و انتقالی جذب آموزش و پرورش دامغان شدند و فعالیت آموزشی خود را رسماً از امروز اول مهر آغاز و این روند همچنان ادامه خواهد داشت و به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید هیچ دانش آموز دامغانی بدون کتاب نبوده و تعداد ۱۵۰ هزار جلد کتاب در بین حدود ۱۴ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شده است.

وی گفت: یک هزار و ۱۰۰ نفر کادر اجرایی اعم از دبیر ؛ معاون آموزشی ؛ پرورشی ؛ معلم و دبیر برای سال تحصیلی جدید سازماندهی و فعالیت خود را در کنار دانش آموزان آغاز کردند.

دبیر شورای آموزش و پرورش دامغان خاطر نشان کرد: ۷ هزار و ۸۰۰ نوآموز پایه اولی پا به مهد علم و دانش در دامغان گذاشته و وارد آموزشگاه های ابتدایی شدند.

وی گفت: برای سال تحصیلی جدید ۱۴۰۴_۱۴۰۳ دامغان ۵ کارگروه زیر مجموعه ستاد پروژه مهر در آموزش و پرورش دامغان از اردیبهشت امسال تشکیل و به صورت دائم و با تشکیل جلسات برای آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی داشته که بدون هرگونه دغدغه اولیا و دانش آموزان فعالیت خود را آغاز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.