تاریخ انتشار : دوشنبه 23 سپتامبر 2024 - 6:11
کد خبر : 1075

پیام دکتر علیزاده نماینده مردم دامغان به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی

پیام دکتر علیزاده نماینده مردم دامغان به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی

پیام دکتر علیزاده نماینده مردم دامغان به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴  بسم‌الله الرحمن الرحیم  هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنان غیوری است که در طول هشت سال پرتلاطم، ابهت پوشالی دشمنان ایران اسلامی و افسانه شکست ناپذیری استکبار جهانی را با سلاح ایمان و وحدت، در

پیام دکتر علیزاده نماینده مردم دامغان به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنان غیوری است که در طول هشت سال پرتلاطم، ابهت پوشالی دشمنان ایران اسلامی و افسانه شکست ناپذیری استکبار جهانی را با سلاح ایمان و وحدت، در هم شکستند.
این هفته، مجالی کوتاه برای تقدیر از عزیزانی است که سرفرازانه جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و با حرکت در مسیر سراسر نور رهبر کبیر انقلاب اسلامی سعادتی جاودانه یافتند.
تقارن این ایام با روزهای شروع سال تحصیلی، بیانگر به‌کارگیری جهد و جدیت در دو سنگر علم و عمل است تا ایران اسلامی بار دیگر جهان خواران را در برابر تهاجم فرهنگی و اقتصادی، ناکام گذارد.
اینجانب هفته دفاع مقدس را به تمامی خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس، در ایران عزیز، استان سمنان و شهرستان سراسر شور و حماسه دامغان تبریک عرض می‌کنم و دست همه این افتخار آفرینان را می‌بوسم.
همچنین آغاز سال تحصیلی را به معلمان، استادان، دانشجویان، دانش‌آموزان و تمام دست‌اندرکاران تربیت و تعلیم و تعلم تبریک عرض می‌کنم.

خداوند یار و نگهدار همه باد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.