تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اکتبر 2024 - 5:09
کد خبر : 1127

فرمانده نیروی انتظامی دامغان خبر داد: کاهش 13 درصدی سرقت در دامغان

فرمانده نیروی انتظامی دامغان خبر داد: کاهش 13 درصدی سرقت در دامغان

فرمانده نیروی انتظامی دامغان خبر داد: کاهش 13 درصدی سرقت در دامغان فرمانده نیروی انتظامی دامغان گفت: با همکاری پلیس و مردم کاهش ١٣ درصدی سرقت در شهرستان دامغان طی سال گذشته رقم خورده است. غلامحسین عرب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تیتریک»؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه

فرمانده نیروی انتظامی دامغان خبر داد:
کاهش 13 درصدی سرقت در دامغان
فرمانده نیروی انتظامی دامغان گفت: با همکاری پلیس و مردم کاهش ١٣ درصدی سرقت در شهرستان دامغان طی سال گذشته رقم خورده است.

غلامحسین عرب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تیتریک»؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار، رحمت و عطوفت است، گفت: از افتخارات نیروی انتظامی تلاش شبانه‌روزی مأموران وظیفه‌شناس است که برای برقراری امنیت و آرامش در جامعه از جان خود مایه می‌گذارند.
فرمانده نیروی انتظامی دامغان شعار هفته نیروی انتظامی سال جاری را «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» عنوان کرد و افزود: اگر در جامعه قانون‌مداری برقرار باشد و احترام به قانون رعایت شود، هیچ فردی، حق دیگری را تضییع نخواهد کرد.
وی همچنین تصریح کرد: شخصی که به قانون احترام می‌گذارد، در حقیقت به خود و هم‌وطن خود احترام گذاشته است.
عرب با اشاره به ویژگی مأموران پلیس دامغان بیان کرد: پلیس با ویژگی‌های مهربانی، قانون‌مداری و پاسخگویی در خدمت همشهریان است.
این مقام مسئول در ادامه افزود: همیشه به همکاران مجموعه انتظامی تأکید می‌شود که با عطوفت و صبوری پاسخگوی مردم باشند تا به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.
وی با اشاره به اقتدار نیروی انتظامی در سطح جامعه بیان کرد: پلیس باید در برابر اراذل‌ و اوباش و مجرمان بایستد و با آن‌ها قاطعانه برخورد کند تا هم‌وطنان احساس امنیت و آرامش داشته باشند.
عرب با بیان اینکه در راستای تأمین امنیت در دنیا کشوری نیست که به‌اندازه ایران در این مجموعه شهید داده باشد، گفت: نیروی انتظامی تاکنون ١٣ هزار شهید تقدیم نظام مقدس کرده که این راه همچنان ادامه دارد.
فرمانده نیروی انتظامی دامغان به عملکرد نیروی انتظامی در یک‌سال اخیر در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در حوزه پلیس فتا کشف ٩٧ درصدی جرائم سایبری را داشتیم که بالغ بر ١٧ میلیارد ریال مبالغ کلاهبرداری به صاحبانشان برگشت داده شد.
عرب از همکاری مردم با پلیس و توجه هم‌وطنان به هشدارهای پلیس تشکر و قدردانی کرد و گفت: کاهش ١٣ درصدی سرقت در شهرستان طی سال گذشته رقم خورده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.