تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 آوریل 2024 - 9:17
کد خبر : 666

پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه دامغان در پی شهادت سرلشگر زاهدی و همرزمانش

پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه دامغان در پی شهادت سرلشگر زاهدی و همرزمانش

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در پی شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی در سوریه پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ▪️بار دیگر دست پلید و آغشته به خون، رژیم

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در پی شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی در سوریه پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

▪️بار دیگر دست پلید و آغشته به خون، رژیم اشغالگر صهیونیستی، جنایتی دیگر را رقم زد و موجب شهادت سردار سرافراز اسلام، سرلشگر پاسدار شهید «محمدرضا زاهدی» از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسداران ایران اسلامی و تعدادی از همرزمانش در جریان حمله هوایی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق شد.

سردار شهید زاهدی، طی چند دهه پاسداری از انقلاب اسلامی در مسئولیت و موقعیت‌های گوناگون در برابر کینه‌توزی های دشمنان قسم خورده، بارها مجروح شده و به کسوت جانبازی نائل شده بود و در نهایت در شب شهادت حضرت علی (ع) به دست دشمنان اسلام به فیض شهادت نائل گردید.

اینجانب ضمن محکوم کردن حرکت مذبوحانه اسرائیل غاصب و عرض تبریک و تسلیت، شهادت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی و همرزمان شهیدش به پیشگاه امام زمان ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این سرداران شهید، برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح متعالی ایشان رحمت و علو درجات را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
پایگاه خبری تحلیلی تیتریک اولین خبرگزاری مجازی شهرستان دامغان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.