تاریخ انتشار : جمعه 5 آوریل 2024 - 11:17
کد خبر : 673

امام جمعه دامغان : حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در سوریه حماقت بود

امام جمعه دامغان  : حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در سوریه حماقت بود

    حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در سوریه حماقت بود / آمریکا مقصر اصلی _ امام جمعه دامغان با بیان اینکه اسرائیل در حال محو شدن است گفت: حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در سوریه یک حماقت و بر خلاف قوانین بین المللی صورت گرفت. به گزارش پایگاه خبری تیریک  « حجت

 

 

حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در سوریه حماقت بود / آمریکا مقصر اصلی

_ امام جمعه دامغان با بیان اینکه اسرائیل در حال محو شدن است گفت: حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در سوریه یک حماقت و بر خلاف قوانین بین المللی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تیریک  « حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان » در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه دامغان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به میزبانی مصلی امام خمینی ( ره ) این شهر و در جمع مردم مومن و روزه دار اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی در کنار دیگر شکست ها شکست نظامی را هم متحمل شده است و این رژیم در حال محو و مستأصل شدن است.

امام جمعه دامغان افزود: ملت فلسطین رنج های زیاد متحمل شده و پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است.

🔷 زیبایی های معنوی ماه رمضان به تصویر کشیده شود

🔺خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به در اتمام بودن ماه پرفضیلت و مهمانی خدا اظهار داشت: ماه رمضان دارای زیبایی های معنوی بوده که این زیبایی ها به تصویر کشیده شود و این مسئولیت بر عهده رسانه ها است .

🔺 وی از برپایی ۱۰۰ جلسه جز خوانی قرآن کریم ؛ برپایی سفرهای افطاری و شب های پر عظمت لیالی قدر از سرمایه عظیم معنوی ماه مبارک رمضان است که در شهر دامغان رقم خورده که باید قدر دانست و دشمنان و شیاطین به دنبال کم رنگ جلوه دادن این سرمایه بزرگ معنوی است.

🔶 میدان هنر ؛ میدان مهم و تاثیر گذار است

🔺امام جمعه دامغان به سالروز شهادت هنرمند شهید مرتضی آوینی اشاره و از هنر به عنوان میدان مهم و تاثیر گذار یاد و گفت: میدان هنر ؛ میدان دفاع و پاسداری از ارزشها است و از ارزش های خلاق هنر باید به خوبی استفاده شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.