تاریخ انتشار : جمعه 12 آوریل 2024 - 18:02
کد خبر : 718

بیانیه ۴۴ تن از اساتید حوزه های علمیه و روحانیون شهرستان دامغان خطاب به نماینده ولی فقیه در استان سمنان

بیانیه ۴۴ تن از اساتید حوزه های علمیه و روحانیون شهرستان دامغان خطاب به نماینده ولی فقیه در استان سمنان

  بیانیه ۴۴ تن از اساتید حوزه های علمیه و روحانیون شهرستان دامغان خطاب به نماینده ولی فقیه در استان سمنان   باسمه تعالی «الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم»   حضرت حجه الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده محترم ولی فقیه در استان سمنان   باسلام و تبریک عید سعید فطر و آرزوی

 

بیانیه ۴۴ تن از اساتید حوزه های علمیه و روحانیون شهرستان دامغان خطاب به نماینده ولی فقیه در استان سمنان

 

باسمه تعالی

«الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم»

 

حضرت حجه الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده محترم ولی فقیه در استان سمنان

 

باسلام و تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات حضرتعالی

 

ما در دامغانی زندگی می کنیم که با اهدای ۶۵۰ شهید به انقلاب و سرانه ۹.۸ شهید از هر ۱۰۰ نفر رتبه دوم کشور را از نظر تقدیم شهدا در دوران دفاع مقدس دارد و دومین شهر شهید‌پرور کشور است و همچنان متدین‌ترین شهر استان است و این حقیقت را حضرت آیت الله خاتمی در مراسم بزرگداشت آیت الله شاهچراغی در دامغان تصریح فرمودند که نسبت دامغان در استان سمنان همچون قم در ایران است.

 

شاهد دیگر این مدعا آمار مشارکت بالاتر مردم دامغان نسبت به دیگر شهرهای استان و بالاترین رأی ها به افراد جبهه انقلاب است.

 

این شهرستان با چنین مردم نازنین و وفادار به اسلام و انقلاب، در بسیاری از زمینه ها از حداقل امکانات در شأن خود محروم اند و بخشی از این واقعیت محصول تمامیت خواهی مسؤلین سمنان در تمام دوران پس از انقلاب است.

نمونه بارزش امروز مسأله بهداشت و درمان است که بسیار در این شهر قربانی گرفته و می‌گیرد و مردم دامغان را نسبت به نظام و کارگزاران آن دلسرد می کند و به صورت بزرگترین معروف یعنی نظام اسلامی چنگ می اندازد.

دو مصوبه مهم سفر ریاست جمهوری یعنی مجهز شدن بیمارستان رضایی به ۵۰ تخت خواب و شبانه روزی شدن آن و همچنین احداث بیمارستان دوم، همچنان پس از دو سال پیشرفتی نزدیک به صفر دارد.

ازدحام جمعیت در بیمارستان ولایت برای ویزیت پزشک عمومی(درست شنیدید پزشک عمومی) کل نظام بهداشت و درمان را به تمسخر کشیده است.

کمبود آمبولانس و امکانات درمانی و حتی برخی امکانات اولیه که بماند.

اگر قرار است همچنان دامغانی ها برای دریافت کمترین خدمات پزشکی، دائم به سمنان مراجعه کنند و تامین کننده دهها میلیارد درآمد پزشکی سمنان باشند، این را علوم پزشکی سمنان شفاف اعلام کند، قرار است این تجارت شرمگین جان و سلامتی مردم شهرمان تا کی ادامه پیدا کند؟

 

حضرت حجت الاسلام و المسلمین مطیعی!

حضرتعالی نماینده رهبر معظم در استانید و ما ابتدا تظلممان را پیش شما آوردیم، اما حال دل مردم شهر ما اصلا خوب نیست و قلب این مردم انباشته از درد است! دردشان را دائم به ما روحانیون می گویند و ما در مقابل این مردم صبور و انقلابی احساس تکلیف می کنیم.

لذا اگر ظرف مدت کوتاهی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شخص آقای دکتر قدس و همکارانشان تغییر رویه نداده و جبران مافات نکنند، بزودی ما روحانیون به همراه جمع کثیری از مومنین، حضوری در دانشگاه علوم پزشکی پیگیر احقاق حقوق مردم مظلوم شهرمان خواهیم بود تا بلکه صدای مظلومیت این مردم نجیب شنیده شده و قدمی در جهت کوتاه کردن دست ظالمین برداشته شود.

از محضر حضرت عالی بابت صراحت لهجه عذرخواهی می کنیم و دعای خیرتان را برای این سربازان حضرت ولی عصر (عج) طلب می نماییم.

 

جمعی از اساتید حوزه های علمیه و روحانیون شهرستان دامغان/

۲۴ فروردین ۱۴۰۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.