تاریخ انتشار : شنبه 28 سپتامبر 2024 - 16:07
کد خبر : 1099

پیام تسلیت رئیس اداره اوقاف دامغان به مناسبت شهادت سید مقاومت ؛

پیام تسلیت رئیس اداره اوقاف دامغان به مناسبت شهادت سید مقاومت ؛

پیام تسلیت رئیس اداره اوقاف دامغان به مناسبت شهادت سید مقاومت ؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان « اِن تَنصُرُوا اللَهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم » ✍ بسم الله الرحمن الرحیم سید حسن نصرالله ، پرچمدارواقعی جهان اسلام وموردوثوق واعتماد امام خامنه ای مردی از تبار مقاومت بود. او کسی بود که شجاعانه

پیام تسلیت رئیس اداره اوقاف دامغان به مناسبت شهادت سید مقاومت ؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان

« اِن تَنصُرُوا اللَهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم »

✍ بسم الله الرحمن الرحیم

سید حسن نصرالله ، پرچمدارواقعی جهان اسلام وموردوثوق واعتماد امام خامنه ای مردی از تبار مقاومت بود. او کسی بود که شجاعانه در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی ایستاد و برای دفاع ازاسلام و لبنان و جبهه مقاومت،ومردم مظلوم غزه جان خود را در طبق اخلاص نهاد.سید حسن نصرالله نه تنها رهبری بود که به راه اسلام انقلابی و عاشورا وفادار ماند ، بلکه چون شعله‌ای فروزان ، روحیه انقلابی را در دل مردم و جوانان لبنان و منطقه زنده نگه داشت.

این مرد بزرگ که مکتب امام حسین عليه السلام وعاشورارا چراغ راه خود قرار داده بود، با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین به دفاع از حق و عدالت پرداخت. نصرالله زنده است مادامی که مکتب عاشورا و روح انقلابی جبهه مقاومت زنده‌اند، و پرچم جهاد او بر فراز قلوب مؤمنین برافراشته است.

بی شک مقام عندربهم یرزقون ، اجری عظیم است که خداوند به پاس مجاهدت‌های شبانه روزی به او عطا کرده است. شهادت سید حسن نصرالله ، نه پایان راه ، بلکه آغازگر مسیری نوین برای مقاومت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت است. گو اینکه با شهادت سردار قاسم سلیمانی نیز این مسیر متوقف نشد. رژیم صهیونیستی با این جنایت، بزرگ‌ترین حماقت خود را مرتکب شد ، چرا که خون این شهید، نهال مقاومت را آبیاری می‌کند و حزب‌الله ، دوباره از این خون تازه متولد خواهد شد.

راه نصرالله ادامه دارد و از دل این شهادت، پیروزی‌های بزرگ‌تری به بار خواهد آمد. این شهادت به مثابه نوری است که به زودی شعاعش جهانی خواهد شد و استکبار جهانی و رژیم گرگ صفت صهیونیستی را به زانو در خواهد آورد.حقیر از طرف خود و هیئت امنای بقاع متبرکه و مساجد شهرستان دامغان ؛ این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان و همه آزادگان جهان و جبهه مقاومت تسلیت عرض می کنم.

رضا حاج حسینی
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.