تاریخ انتشار : جمعه 12 آوریل 2024 - 15:19
کد خبر : 713

امام جمعه موقت دامغان

در مقابل هنجار شکنی نباید سکوت کرد / حجاب خط مقدم است.

در مقابل هنجار شکنی نباید سکوت کرد / حجاب خط مقدم است.

    امام جمعه موقت دامغان   در مقابل هنجار شکنی نباید سکوت کرد / حجاب خط مقدم است.   امام جمعه موقت دامغان با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در نماز عید سعید فطر و بحث هنجارشکنی و گستاخی ها عده ای در ماه رمضان گفت: با توجه به سخنان رهبری  همه

 

 

امام جمعه موقت دامغان

 

در مقابل هنجار شکنی نباید سکوت کرد / حجاب خط مقدم است.

 

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در نماز عید سعید فطر و بحث هنجارشکنی و گستاخی ها عده ای در ماه رمضان گفت: با توجه به سخنان رهبری  همه ما وظیفه داریم و نباید کوتاهی کنیم.مردم،مسئولین ،آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید به وظیفه خود عمل کنند و این خواست مقام معظم رهبری است.

 

« حجت الاسلام و المسلمین جیرانی »  اظهار داشت: در مقابل هنجار شکنی همه باید ورود کنند.مقام معظم رهبری  در جلسات مختلف،چه حلسات رسمی با مردم و چا غیر رسمی با مسئولین،اهمیت حجاب در جامعه را مطرح نمودند و قوه قضائیه و مجریه را خطاب قرار دادند که نسبت به این موضوع  اهتمام ویژه داشته باشند.

 

وی تصریح کرد:  بدون شک موضوع حجاب و بطور کلی مقوله فرهنگ الویت جمهوری اسلامی ایران است و موضوع حجاب خط مقدم است و  دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع کردند و دراین موضوع نباید منفعلانه برخورد کنیم.

 

وی گفت: نیروی انتظامی مصمم است در مقابل بی حجابی با اقتدار عمل کنند و وظیفه همه ما اعم از مردم ؛ مسئولان و ناهیان از منکر این است با نیروی انتظامی در اجرای این طرح همکاری کنیم.

 

تلاش های دولت قابل تقدیر است و این تلاش ها در سفره مردم دیده شود

 

حجت الاسلام جیرانی با تقدیر از خدمات دولت سیزدهم  افزود: خدمات و تلاش های دولت را ارج می نهیم و از طرفی باید این تلاش و خدمات در سفره مردم دیده شود و امیدواریم بزودی شاهد به ثمر رسیدن این تلاشها باشیم،مردم توقع دارند هرچه زودتر نتیجه تلاش دولتمردان ببینند.

 

وی گفت: مردم از سختی ها ناراحت نیستند و خسته نمی شوند ؛ بلکه از تبعیض و بی عدالتی ها مردم را ناراحت میکند.گاها اتفاق میوفتد که بعصی از موارد بطور مثال عرضه گوشت تازه با قیمت مناسب برای تهران است و در شهرستانها نیست

 

امام جمعه موقت دامغان در خاتمه به ۸ شوال سالروز تخریب قبور مطهر و منور بقیع و موضوع بهداشت و درمان مردم دامغان مطالبی بیان کرد و عنوان نمود مطالبه درست و منطقی انسان را به نتبجه میرساند و توهین کردن برای رسیدن به خواسته،روش درست و منطقی ای نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.