تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آوریل 2024 - 6:09
کد خبر : 733

پیام فرمانده سپاه ناحیه دامغان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

پیام فرمانده سپاه ناحیه دامغان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

  بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل نهادی مقدس و‌ مردمی، برآمده از آرمان ها و ارزشهای انقلابی است که نقش بی بدیل و اثرگذاری در پیشرفت کشور، تامین امنیت و صیانت از آرمان های انقلاب و روشنگری و بصیرت افزایی مردم دارد. سپاه پاسداران با تکیه بر مکتب عاشورا در عرصه‌های

 

بسم الله الرحمن الرحیم
دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل نهادی مقدس و‌ مردمی، برآمده از آرمان ها و ارزشهای انقلابی است که نقش بی بدیل و اثرگذاری در پیشرفت کشور، تامین امنیت و صیانت از آرمان های انقلاب و روشنگری و بصیرت افزایی مردم دارد.

سپاه پاسداران با تکیه بر مکتب عاشورا در عرصه‌های انقلابیگری، مقاومت و پاسداری از حرم اهلبیت و نگهبانی از امنیت مرزهای کشور، ولایتمداری، مبارزه با مفسدین و ظالمان و خدمت صادقانه به مردم همواره جلوه‌های شکوهمند و حماسه های ماندگار را رقم زده است.
عملیات غرورآفرین و مقتدرانه وعده صادق تنها گوشه‌ای از توانمندی دلاوران غیور سپاه پاسداران بود و نشان داد که سبزپوشان ایران اسلامی با هر آن کس که بخواهد امنیت این کشور و ملت را به خطر بیندازد قاطعانه و استوار برخورد خواهد کرد و این عملیات سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی و تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای سرافزار کشور، دوم اردیبهشت‌ ماه، سالروز تشکیل این نهاد انقلابی و مردمی را به مردم شریف ایران اسلامی، بویژه مردم ولایتمدار شهرستان دامغان و سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت و تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات حضرت ولی امر (ارواحنا له الفدا) و زعامت داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق رسالت‌های خویش بیش از پیش موفق و پیروز باشد.

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.